Tidsfördriv?

51 frågor när man har tråkigt!
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? en brunett, med fina ögon, och ett leende som får en att bli överlycklig. Han ska vara längre också, och tillfixat hår! MUMS :D
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? : självklart :D
3.Vem tillbringade du minst två timmar med idag? : Ida:)
4. Hur lång är du?: 1.65 :(
5. Vilken är den senaste filmen du sett? : Nothing Hill
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen : ”En bil (a)”
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? : beror på med vem, jag tycker inte om att prata i telefon & sms är så drygt :/
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? : inget av det ;o
9. När såg du senast din mamma? : för en timma sedan
10. Icke godkänt i något ämne? : Snart :$
11. Mvg i något? : snart så ;D
12. När vaknade du idag? : kvart över fem...
13. Vilken är din favoritplats? : sängen(y)
14. Vilken plats föredrar du minst? : badrummet ><
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? : någonstans i världen :D
16. Hur stor är din säng? : kom och lägg dig brevid så mäter vi :D
17. Vad sover du i? : helt naken så klart ;o
18. Hur många kuddar har du i sängen? : två för tillfället :/
19. Var har du bott/bor? : Orust, Kungälv, Tjörn, Stenungsund.
20. Tycker du om kinamat? : det är okej
21. Tycker du om kaffe? : har aldrig smakat (a)
22. Vad dricker du helst till frukost? : oboy eller djuce
23. Kan du spela poker? : klädpoker ofc! haha nej det kan jag inte :)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? : Ja :)
25. Vill du ha barn? : Jaoo det vill jag, men inte nu. :)
26. Kan du några andra språk än svenska?: yesbox! :)
27. Har du någonsin åkt ambulans? : Nepp
28. Föredrar du havet eller en bassäng? : havet (y)..
29. Vad spenderar du helst pengar på? : kläder :D
30. Är du cool? : nej jag är döfräck! :D
31. Kan du rulla med tungan? : ja det är klart.
32. Vem vet allt om dig? : snart du antagligen..
33. Vad har du för ringsignal? : haha någon som fanns på mobilen från början, den suger.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? : Japp, mamma har sparat.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? : Ett hjärta som jag målat.
36. Kan du byta olja på bilen? : haha nej ><
37. Vilken var den senaste boken du läste? : Så länge vi båda andas
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? : nej
39. Dansar du i bilen? : varje dag!
40. När var du i kyrkan senast? : längesen
41. Hur många hål har du? : haha wtf ?! xD
42. Har du någon piercing? : naveln snart hoppas jag
43. Har du någon tatuering? : nej, men det kommer!
44. Gillar du någon just nu? : kanske jag gör ^^
45. Har du provat droger? : varje dag
46. Röka eller snusa? : Inget av det!
47. Har du pojkvän/flickvän? : Jag har Tsimån, min älskade man räcker inte det ?;o
48. Vad är ditt mobil nummer? : 112 :'D
49. Vad ska du göra ikväll? : sova <3333
50. Har du några syskon? : tyvärr.
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? för mycket.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0