Gina Tricot + shopping

Godkväll mina kära vänner! Nu ska ni få höra om min dag! :)

Det började med att jag, mamma & Sebbe åkte till banken i Henån, ja den RIKTIGA banken ><, för att vi skulle lösa ut lite pengar som jag fått ifrån västtrafik, så efter det så kom vi på att jag kunde fixa kort till mitt leg. Vi gick och köpte lite lunch som jag kunde äta på Gina, massa gott blev det (a).

Sedan tog jag bussen med Ida in till Stenungsund. Vi fick inte jobba så mycket tillsammans idag, även fast vi båda var på lagret. Jag hjälpte Rebecka, en annan praktikant som var där, hon är mycket yngre än oss, men jag hjälpte henne. Tycker så synd om henne, så blyg som hon var ^^.

Det hände inte så jätte mycket när vi var på lagret, men när vi var på lunch, så skulle jag värma en grej i micron, när jag hade gjort det och skulle få ut den ur paketen, så åkte allt av som var uppe på den xD Haha så fail det var ^^. Men ah.

Efter det bar det upp till lagret igen, men sedan fick jag hjälpa till ute i butiken, otroligt härligt var det. Jag känner mig så isolerad inne på lagret haha ^^. Men så fixade jag till massor. Och sedan fick jag sluta för dagen.

Då gick jag och tog ut pengar, så smsade jag med den finaste pojken :*, så jag mötte honom på stationen och vi snackade en liten stund, sedan skulle han med tåget :( *cutcut* xD.

Efter vårt avsked så gick jag till Expert och tog kort för mitt legg. Haha fan va jag såg ut xD. Men skit samma ^^. Så drog jag över till Gina och köpte två finfina grejor :D Bild på sakerna är här under! :D



Leopard tights & ett finfint blommigt linne (y)


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0