FAIL FAIL FAIL, varför somnade jag inte bara om istället?!

Fail dag idag alltså. Hela dagen kan bara ta sig någonstans! Jag är så jävla arg & besviken på allt. Varför ska allt vara så krångling för? Jag var tvungen att dra hem tidigare ifrån praktiken dag för att jag höll på att svimma vilken sekund som helst, vet dock inte varför men. Och tack vare det och lita andra orsaker så är min dag förstörd. Hade sett fram emot denna dagen. Men nu är allt åt helvete.

Alltså allt kan verkligen ta sig någonstans. Fuck it liksom. Åh jag är så arg. Varför försökte jag ens? Varför tänkte jag ens tanken när det ändå var omöjligt ? :/ Usch säger jag bara. Jag skulle bara somnat om så hade jag vart i den perfekta världen. Inte i denna som allt bara går åt helvete i. Men allt är ju för bra för att vara sant ibland. Nu ska jag strax lägga mig och försöka må bättre och hoppas på att dagen imorgon blir bättre. puss på er gullungar. Godnatt.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0