Hoppas hoppas hoppas

Om jag har tur.. så kommer min vardag förändras till 100% och allt kommer bli så jävla underbart och jag kan börja leva igen.. Men frågan är ju om det blir så eller inte.. Jag hoppas verkligen på det. Jag hoppas på en ny start, även fast jag inte vet vart vi hamnar men jag hoppas att jag kan träffa er mina underbara vänner ändå. Jag är ledsen för mammas skull, men ändå glad. För våra liv kan bli så himla bra i fortsättningen. Så jag håller verkligen tummarna för detta. Den jävla gubbf*ttan ska inte ha det så jävla bra. Han ska få ett helvete. Försvinner inte han, så försvinner jag. Jag tänker inte leva i skiten längre. Det är verkligen inte värt det. Fuck you.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0