Yaay!

God morgon mina kära vänner! :D

Först vill jag passa på att skriva att jag visst ÄR normal. Och att jag är ledsen för det som hände. Men det är historia nu. Alla vänner har man inte kvar hela livet.

Idag blire dans får väl se hur det går, om jag failar som vanligt, kommer ialla fall träffa Malin :D <3

I natt drömde jag är weird dröm, jag, Simone & Daniel åkte pulka ner för vår backe och helt plötsligt kommer en isbjörn springande efter oss ><, Simone åkte ur pulkan men björnen fortsatte att jaga mig & Daniel ><. Stört vare.. Sedan så var jag & Daniel hemma, och jag slog rådjur med en pulka :S. Sedan gick jag och mötte Simone. Så gick vi in i huset :S. Hehe lite weird xD


Men nu ska jag äta frukost! :) Puss på er! :D

Kommentera här ♥♥
Postat av: Simon

hahahahaha den drömmen var fan bra. xD Jag vill också träffa er! Va fan. ;-;

2010-03-14 @ 10:29:16
Postat av: Simone

Hahhaha fin dröm du xD Saknar dig massor nu!!! ;(

2010-03-14 @ 13:20:46

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0