Fin helg.

Nu blir det ett kvällsinlägg! Denna dagen gick rätt fort, men det gör ju alltid alla helger. Erik är så söt när han låtsas  vara sur, fast han är alltid så söt så ;) Min gullunge ^^.



Sammanfattning av helgen; Fredag så drog jag hem t Erik, vilket dåligt väder det var. Lördag, då kom Theas pappa hit och då käkade vi massa mat och spelade kubb, mega trevligt. På kvällen så drog vi till Lane Loge, fast efter en stund fick vi skjuts till Lane gården. Det var inte så jätte kul, jag var ganska trött. Jag gick ju runt i Eriks tjocktröja MUMS ^^. Söndag; så vaknade vi och gick upp, käkade, kollade film och pluggade & jobbade ^^.

Hoppas att ni haft en bra helg!

Men imorgon blire skola, JIPPIE! ......... NOOOT :/. Men ni får ha en bra kväll och sova sött sedan :D

PUSS!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0