Miss u guys.. <3


Simon Carlsson
- Vad skulle jag gjort utan dig? Du är min BFF! Jag vet ingen annan person som är så jävla go och underbar som du är. Det är något speciellt med dig vännen, jag hoppas att vi alltid kommer att hålla ihop. Man får aldrig en tråkig stund när man är med dig. Vår humor är den bästa tror jag, men vi är ju Orustbor, ingen förstår sig på oss. Du är även den snyggaste killkompisen jag har! Jag kan snacka med dig om allt mellan himmel och jord, jag skäms inte över något, det känns bara så himla bra att kunna snacka om allt. Jag kommer alltid att finnas här för dig oavsett vad som händer, eftersom det är så riktiga vänner gör mot varandra. Puss


Simone Berglin - Underbara du! Vi har vart bästa vänner under alla år, vart som systrar med för den delen. Du kommer aldrig att sluta vara min syster, det är så det är bara. Vi har sjukt många minnen tillsammans, dom är verkligen oförglömliga. Jag tycker att det är synd att vi inte kan träffas lika mycket som vi gjorde när vi var små, då vi hade likadana kläder och jag såg upp till dig till 100%. Jag säger bara Findus Rock”N”roll ^^. Puss


Emil Vikingson - Nu vet du... Du är en riktigt trevlig, mysig och go kille. Jag hoppas på att jag får lära känna dig bättre, för det hade vart kalas! Du är så himla fin så man kan knappt tro sina ögon. Du har en skön stil, det har du verkligen. Du är en väldigt bra kille. Tycker om dig så himla mycket. Tack för tiden du tog och umgicks med mig, det betydde guld. Livet har sina goda stunder, dom goda stunderna var när jag träffade dig. Svampbob lover ^^ Puss


Malin Hansson - Ängle <3 Fjoritz.. Det var det vi gick runt och sa hela tiden. Saknar högstadietiden när vi umgicks hela dagarna och hade det som roligast. Nu träffas vi knappt längre, det är väldigt tråkigt. Vi har inte umgåtts på riktigt länge, kanske kan göra det någon dag bara du & jag? Vi har ju en hel del att snacka om nu! Saknar dig min fjortis! Puss!


Lisa Börjesson - Jag saknar dig! Du är nog en av dom som är mest underbara i hela HP09! Jag bara älskar dig ^^, lilla ryss. Du är sådan skön person, ditt garv är för roligt att lyssna på, man kan ju inte hålla sig. Du är så himla snäll och söt, jag är så glad att jag träffade dig. Skolan hade vart så tråkig utan dig! Puss


Erik Andersson - Det är lite kul om man tänker på hur vi började snacka, men det är bättre nu. Du är en riktigt trevlig filur, dålig humor har du dock, det var ju lite synd höhö. Du är min lilla fjant varesig du vill eller inte. Vi känner varandra inte så jätte bra, men med tiden så kanske! Puss


Mona Karlsson - Busskompisar forlajf?;) Jag kom på en sak, om jag flyttar så är vi inte busskompisar längre :/. Vi måste umgås snart, för det var så längesedan nu. Du är så himla rolig att umgås med! Din musiksmak är lite nice faktiskt ^^. Men vi måste ses snart. Puss!


Dimitri Veselko - Dig, saknar jag hur mycket som helst! Ser fram emot när du snart kommer hem! Jag ska lätt träffa dig då, du är så jävla bra. Du vågar vara dig själv och det är så himla bra, One of a kind liksom, Skön stil har du. Det är tråkigt utan dig här, jag kommer ihåg när vi umgicks sist, riktigt trevligt var det. Du är en kanonbra kompis, dig vill jag verkligen inte bli av med för då vet jag inte vad jag gör. Puss


Amanda Johansson Kläth - Älskade Pyssling.. Du är så himla gullig, du är en otroligt bra bästavän. Våra minnen tillsammans är kanon, jag kommer ihåg den dagen jag berättade för dig att vi var släkt.. Det var en rolig dag.. Du och jag har alltid kul tillsammans, speciellt när båda flummar runt och skrattar åt allt, saknar dig min lilla dinglebo! Kom tillbaka, i sommar är du MIN! Puss


Sofia Blidberg - Jag saknar dig massor, jag är ledsen att det inte har blivit av något dom gångerna vi snackat om det. Men jag hoppas att vi kan ändra det och hitta på något, allihopa snart. Det är tomt utan ditt killsnack nu för tiden. Vi har ju några roliga minnen ihop, men vi måste fixa fler. 070707<3 Puss

Kommentera här ♥♥
Postat av: Amanda

Åh alla våra minnen!

Man blir rörd av det du skriver för det var så himla längesen vi träffades <3

I sommar är jag dindindin! :'D<3333

2010-05-11 @ 12:04:21
URL: http://memyseelfandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh alla våra minnen!

Blir rörd av det du skriver, va så himla längesen vi hittade på något nu <3

I sommar är jag dindindin! ;)<3333333

2010-05-11 @ 12:07:16
Postat av: LIVIS

LÖÖÖÖVE U ICKAN BERGLIN! desamma desamma desamma!

2010-05-14 @ 13:49:18
URL: http://livis.iblogger.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0