Nä nu är jag hemma.

Äpplepajen Erik gjorde var god (y). Jag tycker inte direkt om pajer så ^^.

Förut följde Erik med mig till Kampenhof, sedan åkte han hem så satt jag och väntade på min buss, när jag ska kliva på den får jag sms av Erik, att jag glömt min datorladdare hos honom, kände att det var lite kört just då. Men det löste sig ändå, eftersom han var en sådan "Gentleman" som han kallade sig själv, men det var riktigt gulligt av honom att komma ner och lämna den till mig :) <3



Jag glömde berätta om igår.. Igår träffade jag Sarah en stund, vi bestämde oss för att käka pizza, men så saknades det några kronor, men bara för att vi är så jävla grymma så gick det bra ändå! ;D Fan va mycket kebabsås vi fick.. hela pizzan plus lite till xD



Jag måste bara berätta om vädret igår, det var värsta konstigt.. Himlen typ bara öppnade sig och solen lyste på enbart ett ställe, och det var mörka moln omkring ><. Bilden blev vänd automatiskt, orkar inte ändra :).



Jag är så jävla förkyld så blää.. Ingen skola för min del, det blir att vara hemma och friskna till :) puss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0