Sol + strandpromenaden + inga glada miner

Tjjaaaaaooooo!

Jag kom hem för en timma sedan ungefär. Idag hade vi fotboll på idrotten ;o, kände mig ganska kass faktiskt ><, sedan så fick vi skjuts av en äcklig gubbe.. ><. Jag träffade även Sarah en liten stund, det var massa trevligt!;)

Efter skolan idag så drog jag med Simon till biblioteket, men stannade inte länge eftersom jag skulle möta upp Erik. Jag och Erik gick runt lite i Uddevalla, det slutade med att vi hamnade på Strandpromenaden, fast det som hände där var ju mindre roligt. Jag fick nämligen syn på en person, jag höll på att gå i tusen bitar, jag svär.. det kändes verkligen så. Det var verkligen jätte jobbigt. Men det blev bättre efter en stund. Erik är allt en trevlig filur :).

Sedan på vägen hem så träffade jag Adde, mycket trevligt vare, vi snackade en hel del på bussen, KANON! :D

Sedan kom jag hem och här sitter jag nu! ;D Jag är lite solbränd i ansiktet xD.. jag är värsta röd hahaha ><. Men nu ska jag plugga lite så ha're gött hajj!  ;D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0