Allt ändras med tiden.

Ibland gör det bara för ont, när man tänker tillbaka till det gamla. Eller det kan ibland kännas riktigt bra. Jag är inte samma person som jag var när jag gick i 7an. Högstadietiden är ett minne för livet.

Jag fick många nya vänner, blev riktigt riktigt kär, träffade en kompis som jag än idag snackar med, Malin Hult. Hon är så jäkla underbar! Jag skolkade, lekte tuff. Var en Wbemo.

Jag hann byta skola, träffa nya kompisar & kompisgäng, lära mig vilka bitchar det fanns, bli kär och finna en underbar kille som jag var tillsammans med över ett år. Gjorde misstag som sedan gjorde att allt tillslut blev bra.

Fick en kyss av en kille som jag gillat i flera år, som gillat mig med. Fått komplimanger, fått självförtroende. + Att jag har så jäkla underbara vänner nu! Vissa vill man aldrig bli av med, er har jag närmast mitt hjärta, plus den underbaraste pojkvännen man kan ha! Malin Hansson, Simon Carlsson, Mona Karlsson, Lisa Börjesson, Amanda Johansson Kläth & många fleeer! :) ÄLSKAR ER! <3


Detta var ju inte igår xD


Wii fit, är alltid kul när man får håltimma xD



Malin var gryyym ;o


Hahah favvobilden på Simon! :D <3

Kommentera här ♥♥
Postat av: Malin

Usch så hemskt att tänka tillbaka på <3 Från att gå ifrån att vara med varandra varje dag hela tiden och bara ha det underbart till att knappt träffas eller prata alls :( <3 känns så himla trist <3 men det som är bra är att oavsett vad så kommer du vara min Ängle för resten av livet <3

2010-11-18 @ 22:27:37
URL: http://hezzan.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0