Dag 1 - Presentera mig själv.

Tjo, TJENA, Hej, morsning, chaaaa!

Jag heter Erica, jag bor på västkusten med min familj, den bästa kusten därav bästkusten! Jag går Handel, andra året på Plusgymnasiet i Uddevalla.

Jag är en väldigt unik person, jag vågar vara annorlunda. Jag är ganska blyg i vissa sammanhang, ibland tjötar jag bara på !

Jag älskar sommaren, dricka cola, käka choklad, festa, umgås med mina underbara vänner, köpa underkläder, umgås med min pojkvän, sjunga & lyssna på musik, prata massa tjejsnack med ALLA! Fotografera är också väldigt skojj. Hösten är vacker för alla dess färger, men tråkig för vädret. Vintern är fin när snön ligger på marken, men jag gillar inte kyla eller att bli sjuk. Våren är fin, dock längtar man mer till det blir sommar.


Puss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0