Helg ännu en gång.

Var hos älsklingen i helgen! Vi hade fullt upp kan man säga! När jag skulle med dom på kalas till Eriks morfar fick jag vänta ungefär 40 minuter vid tåget på att dom skulle hämta upp mig, riktigt kallt! :( Sedan så var vi där så fick jag träffa lite släktingar till Erik. Senare så åkte vi hem till Erik, då kollade vi film och la oss.

Dagen efter (igår) så gick vi upp tidigt och åkte iväg på julmarknad utanför Trollhättan tror jag det var, Koberg eller något sådant.. Det var så himla kallt ute, men det gick ju.



Senare den dagen så blev det inte som vi tänkt oss.. Vi åt pizza på kvällen, en timma efter det så var vu bjudna på middag, Tacos! Det var väl sådär.. saknade osten .. haha (a).. Ne men det var inte så kule för mig dr eftersom jag mådde inte så bra. Så efter vi ätit och fikat oså så gick jag & Erik hem och la oss.  Det var min helg.. hehe.. Just nu är jag barnvakt :)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0