Konstiga & jobbig drömmar

Kul att vakna när ens första lekton i skolan börjar.. KUL! .. NOT. Men aja..

Har drömt värsta knepiga drömmarna i natt. Om några vampyrliknandevarelser, sedan om någon flod som nästan var svart, skit äckligt. Sedan så var det typ som "Punk'd", jag älskade det programmet. Så när dom berättar att jag klarat det och grejer så kommer hela släkten ut och kramar om mig, så kommer gammelmorfar fram och ger mig ett stort paket, det var en jättefin spegel som man kunde välja färg på ramen & så fick jag lite bilder. Det är så hemskt att tänka på att han inte finns kvar, utan bara i våra hjärtan, eftersom han fick en inbjudan till himmelen.

Saknar dig

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0