Seg dag elle? MHM!

Var i skolan idag, andra gången denna veckan (a).

Mums med "nuggets" idag... haha Lisa, du hade feeeeel! :D

Det var någon kycklinggryta typ.. Men championerna såg ut som mördarsniglar.. Jag & Simon är rätt löjliga ibland (a).



På näthandelslektionen så blev det mest att spela Sonic (a) haha


Efter skolan drog jag till Torp för att köpa skor.. men självklart så fanns dom inte i min storlek, isåfall skulle jag få ta en annan färg! :( Så vi får se när jag bestämmer mig för sista gången att köpa ett par ^^.

Kommentera här ♥♥
Postat av: josefin

Nej, det här var INTE okej! Mördarsniglar är min största fobi (ihop med daggmaskar) och nu skulle jag äta en kvällsmacka - meeeen gick in här innan! VARFÖR kände jag nu haha :( lite lätt osugen på mackan nu ;)

2010-11-12 @ 23:54:30
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0