Känslor gör mig förvirrad.

Ibland gör det bara för ont. Ibland vill man bara inte inse hur allting är.
Att livet går vidare, alla ändras med tiden. Du kommer aldrig vara samma person som du en gång var.
Vissa blir bättre, andra blir sämre..

Bara för att man blir kär och svävar på moln, så får man inte heller glömma alla andra i sin omgivning.
Jag gjorde det misstaget en gång, jag ångrar det otroligt mycket.
Men mina underbara vänner finns fortfarande kvar!
Jag hade tur, att dom ville umgås med mig efter sådan lång tid.

Vill ju inte att andra ska göra det misstaget och sedan må dåligt över det.
Kärleken kommer och går, lyckan vänder men kommer åter. Vänner kommer och går som dom vill,
men jag har mina hjärtegull som aldrig kommer lämna mig,
hoppas jag eftersom dom har en otroligt speciell plats i mitt hjärta. Ni vet vilka ni är ! <3

Snart vet jag inte vad jag gör, eftersom allting gör så ont. Jag vet inte längre vad som är rätt och fel.
Jag vill bara lägga mig på sängen och somna om. Detta är inte roligt längre. Kärlek är inte alltid så himla bra.
MrPERFECT existerar inte! För isåfall undrar jag vart han skulle finnas. Men jag har fullständigt tappat hoppet.
Att kärlek kan göra så ont. Det är inte alls okej.  Usch vad jag känner mig nere idag, det är nog för att det är dåligt
väder och söndag + en jävla gubbes fel.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0