Tuff dag...

Idag har det inte hänt så mycket. Jag var hemma ifrån skolan idag, mamma väckte mig och berättade att gammelmorfar hade dött precis. Så jag behövde inte gå till skolan. Usch det var jätte jobbigt att somna om efter det.

Men senare när jag vaknade runt tio eller elva så käkade jag frukost så drog jag & Thomas in till Stenungsund och köpte några xbox360 spel som blev väldigt populära när vi kom hem.

Men så hämtade jag ut Eriks present. Men en grej saknas så måste beställa det.. mouahah hoppas han läser detta  (a). 

Förut när vi kom hem ifrån Stenungsund så var min mamma, min mormor, min mormors syster och min gammelmormor hemma. Det var ingen rolig syn, kul att träffa dom eftersom jag står min mormor väldigt nära men även kul att träffa dom andra. Tyvärr så var det jobbigt att se min gammelmormor så ledsen. Men jag förstår henne.. En tuff dag var det för henne.



Herbert vila i frid! Vi tänker på dig <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0