Lördagen som var..

Sorry för dålig uppdatering! Men jag har haft fullt upp hela helgen! ;o

I lördags så väcktes jag av älsklingen som skulle iväg och jobba. Så jag var hemma med hans mamma. Vi bestämde oss för att åka till Göksäter med Thea & Maria. Så det gjorde vi! Jag har nog aldrig vart där inne så länge. Lilla Ullared, kul för Thea att besöka stället för första gången! Riktigt skojj hade vi kan jag lova! En riktig toppen shoppingdag! Efter vi vart på Göken och shoppat hur mycket som helst och efter vi fikat så åkte vi in till Torp, det var dit vi skulle från början. Men eftersom våra gubbar var upptagna så drog vi till Göken först.



Sedan drog vi till McDonalds käkade lite där & då kom Daniel dit också :). Maria & Carina var väldigt roliga när dom skulle käka salladen! xD Inga kommentarer på det där xD



På Torp följde vi med Thea som skulle kolla kläder, vilket var skojj! Hittade massa snygga grejer! ;D Men jag är så duktig och inte köper något! :D Det får bli nu i veckan istället! Haha :)



Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0