Störande grejer idag :S

Hellu!

Har pluggat lite till, hoppas att Erik kan hjälpa mig med en uppgift sedan men vi får väl se!:)

Blir så sjukt irriterad på så mycket idag! När jag loggar in på fb i morse någongång så såg jag att pappas tjej & en annan hade bråkat i ett av mina inlägg. Att man ska överreagera över en sådan liten grej som är ett misstag egentligen? Att en person sedan gaddar ihop sig med en person hon haft så mycket hat emot å snackat såååå mycket skit om! Det är lite kul!

Jag vet att jag själv kan ha snackat skit osv om någon person... Men jag har aldrig hatat någon eller sagt så hemska grejer. Helt sjukt. Men aja... That's life?

Sen
så skriver en "släkting" att hon är släkt med min lillebror, som hon inte ens är släkt med inte ens det minsta. Blir så sjukt trött på det!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0