Skoltajjjjm!!

Hellu! =)

Åkte hem till min pojk i söndags, hade inte träffat honom på 6 dar så det var på tiden! =)



Igår fick jag träffa min nya klass, lite jobbigt var det ju eftersom man vet lite saker om några.. :/ Men lärarna är super! Var även där idag, på ett möte som varade i två timmar ungefär, helt sjukt!

Imorgon är jag ledig men då drar jag till stan och ska ta en fika med Sofia! Ska bli kul!! :D Efter det imorgon så åker jag nog hem till min pojk igen. Måste fixa lite inför imorgon oså.

Har troligen valt klart mitt ind.val.. får se om dom godkänner det för jag har hittat en grej som jag blev otroligt glad över.. hehe (a). 



Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0