Duktig chey!

Morron!
En ny dag... Nya möjligheter right?
Blevväckt av att min ena lillebror skrammlar med sin spargris... Så jäkla trött blir jag... Jag kunde ju inte sova igår heller så ah.. Fick nyss bytit en bajsblöja.. Fan va han var jobbig.. han ville inte alls samarbeta.. Om jag har tur så  får jag bada honom sedan men vi får väl se, humöret kan ändras lika fort igen. Usch har inte mått såhär illa sen jag vet inte när.. Vill inte byta bajsblöjor mer! Inte på andras barn iallafall.
Jag har ingen ork med något idag... Men men.. får se om energin kommer sen. Kan inte äta något heller, då spyr jag väl säkerligen!
Men nu är det bara morgon får se senare idag vad vi gjort! puss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0