Jul hos älsklingen =)

Kom hem till älsklingen.. Alla satt i vardagsrummet och höll på att öppna julklappar så jag kom ju perfekt! Älsklingen's föräldrar fick öppna paketet från oss och dom var nöjda.
Min pojk köpte en rosa onepiece till mig, gissa om jag vart lycklig?? Men den var för stor!! =( Kunde nästan drunkna i den xD..
Men sedan efter det blev det spel! Ett spel med 4 olika lag, då skulle man i laget skriva ner tex saker som den tänker på när den hör ordet sommar. Om båda i laget har skrivit samma ord får de poäng för det. Vi satt varannan så att man inte skulle fuska. Ni kanske inte förstår för jag förklarar dåligt, men kul var det! Jag och älsklingen vann! :D Skills! Vi har ändå vart ihop kortast tid av alla i hans familj ^^. SÅ vi ägde upp dom! :D
Sedan spelade vi Kvinna mot Man.. Men alla tröttnade så det blev inget mer med det! xD

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0