Mellandagsrea på Torp!

Heiiii Sweeetiiies! :D
Jag och älsklingen åkte till torp förut för att byta min jumpsuit samt för att köpa två spel. Det gick fort och lätt, när vi var där vart det ju inte så himla mycket folk, köerna var värre isf, men annars vart det inte farligt.. Men vi var ju där så tidigt, hade vart värre annars! =)
Så nu ligger jag i sängen med datorn och kollar runt lite bloggar samt pratar med min pojk som sitter i sin spelstol och spelar sitt älskade Skyrim... hehehe men men..  Snart är det mat, efter det så blire filmtajm! :D Puss på er! :D

Kommentera här ♥♥
Postat av: LIENE

sv: Visst är det supersmart:D

Önskar dig en bra kväll!

2011-12-26 @ 17:03:30
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0