Min lediga dag!

Fan vilken otur, skulle klippa mig idag så jag skulle gå upp tidigt..
Blir väckt halv fyra av att en lastbilstuta hängt sig.. Det hände några gånger. Sedan skulle jag gå till bussen så kom inte den jag skulle åka med så jag gick hem igen.
Har mått sämst hela dagen, min lillebror är antagligen magsjuk... Jippie.. love my life...
Fått en ny tid hos frisören men funderar på att avboka den och fixa en ny.
Känns som om jag kommer missa all praktik denna veckan.. Den sista praktikveckan dessutom! =(
Men vad vet jag? Nu ska jag komma på något annat att göra! puss
Inte min dag idag!!!

Kommentera här ♥♥
Postat av: Patricia♔

Usch, lät som en usel dag:( Hoppas du inte blir smittad av din bror!



Var gärna med och tävla om en hårfjäder i min blogg http://patriciac.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-ett-fjadersmycke-for-haret.html

2011-12-12 @ 16:14:26
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0