Gårdagen lite kort! :)

Dåligt uppdaterande igår..

Jag åkte in till Stenungsund för att träffa Jonathan!:) Vi hade en trevlig pratstund, alltid kul att shoppa ;o.. HEHE...
Runt 5 så ringde jag finaste och frågade om jag skulle komma hem till honom idag(igår) eller inte.. Visst skulle jag det! :) Så det blev att sätta sig i bussen och vänta på att vara framme i Varekil. Då stod han där så fint med bilen och väntade.

Först åkte vi till mataffären sedan hem till honom. Första gången jag var hemma hos honom. I hans & Sebbes lilla stuga^^. Vi kollade på snatch? Eller vad den hette.... dock var den kass så vi kollade inte klart den.

Efter någon timma så kom Emil dit! Då satte vi oss tre och lyssnade på Qlimax, sedan efter att finaste hade ringt Sebbe några gånger så fick vi kollat på Kenny Starfighter :).

Men klockan blev mycket och Emil åkte hem. Jag & finaste kollade klart filmen sedan så tog han med sina grejer, och åkte hem till mig. Där vi kollade på trassel och sedan somnade! :)



Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0