Nya stjärnskottet i vår familj!




Här har vi Amidalen, men hon kallas för Dalisen. Riktiga anledningen bakom hennes namn har jag ingen aning om förutom att hon var i första kullen. Alla hette något på A. Vi fick hit henne igår, hon är 5 år tror jag. Vi fick ta över henne för en vi känner inte kunde ha kvar henne. Detta är ingen vanlig bondkatt eller någon siames. Detta är en Burma, rasen kommer självklart ifrån Burma med. Det är en riktigt speciell kattras, riktigt go!

Jag älskar katter, men min absoluta favorit är antingen Bengal eller Maine coon!


Maine coon är hur stor och fluffig som helst, därför så jävla underbar! Mammas kompis har en sådan, och jag blev alldeles kär i den! :) Det är en sådan på bilden under! :)









Här har ni en Bengal, den påminner om leoparden, alla dessa fläckar! Utseendet och allt! Vet dock inte hur katten är i sättet, men jag har hört att dom är riktigt goa!!:)  Kolla bilden nedan så ser ni! :)




Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0