Saker som...

sex låtar du tycker om:
- Like A G6
- F**kin' perfect
- Just a dream
- Magic
- Put your hands up in the air
- Replay

Dina fem närmsta vänner just nu:
Jonathan
Simone
Malin
Amanda
Emma


Fyra starka minnen du har från 2011:

- 18 februari
- Nyår
- när jag & Amanda piercade oss!
- .

sex personer som gjort en skillnad i ditt liv:

- Olle
- Simon & Lisa (y
- Jossan
- Sarah
- Pappa
- Goa släkten!

två intressen du har:
- kompisar <3
- musik

tre saker du ser fram emot:
- sommaren 2011
- tatuera mig
- fylla 18

något som gör dig lycklig:

- mina underbara vänner & min Joel <3

-något som gör dig ledsen:

- kärlek, killar, vänner, familj.

något som gör dig arg:

-  kärlek, svek & lögner.

något du ska göra imorgon
- Mone kommer hit och ska klippa mig och vi ska snacka massa skit! :D <3


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0