"Du såg trevlig ut"

Det blir bara bättre och bättre för varje stund som går. Känslorna blir starkare för varje minut som går. Jag tycker om att vara i din närhet. Jag kan skratta mig lycklig när jag är med dig, du får mig att må så himla bra, jag blir så glad när jag är med dig. Jag kan inte låta bli att le när du tittar på mig. När du kramar mig vill jag inte släppa taget, jag skulle kunna stå där i en evighet och bara krama dig tillbaka! Ha din närhet, ha dina armar runt mig, se dig i ögonen, sedan ge dig en puss på dina mjuka läppar. När jag är med dig vill jag att tiden skall stanna, så att jag kan vara med dig i en evighet! För tiden går så otroligt fort när man har roligt.

Det är lite roligt att vi lärde känna varandra på det sättet vi gjorde ändå. Jag ångrar inte en enda minut med dig. Allting smälter in så himla bra. Jag väntar på den dagen då vi två blir en, om det nu skulle komma en sådan dag. Men det känns verkligen så. Allting känns så himla rätt. Om jag är ledsen så kan jag bara tänka på dig så skiner jag som en sol.

Du är så himla fin, alla stunder med dig är riktigt roliga. Din humor är rätt kass ibland, men det får väl gå ändå. En riktig mysig kille är du med, mums! Hehe. Vet inte vad det är men något speciellt är det med dig.. När jag träffade dig första gången så kändes det som om hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen. Jag trodde inte att jag skulle få träffa dig mer efter den gången. Men tydligen så dög jag väl ^^. Jag är så glad att jag träffade dig, tycker att du får sova med mig jämt, så slipper det vara så kallt, sängen slipper vara så stor och jag slipper sakna dig. Det vore awesome! Puss på dig hjärtat!

<3


No names ;) Men du såg rätt trevlig ut ;)




Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0