Ute på äventyr på Orust!

Hellu!

Jag drog till Orust igår, hem till Joel & Sebbe! Det blev en liten fest! YAY! Haha... Det var lite jobbigt för mig först eftersom jag inte kände någon så bra. Men efter lite alkohol så gick det väl bättre ><.Det var en kul kväll med mycket roligt folk! ;) Rätt sköna personer var där iallafall! ;D

Just nu känner jag mig rätt död, är så himla trött, en dusch hjälpte inte så himla mycket, tyvärr! Fick ju inte sova så jättebra inatt... 4 pers somnade i Joels två 90sängar, så jag, Joel & Sebbe fick sova i bäddsoffan.. Men först kunde jag inte sova för att alla tjötade så, sedan så tog Joel allt täcke och det blev svinkallt ><.

Så när alla vaknat vid 9 så åkte vi till Göksäter för att äta frukost, dock gjorde inte jag det. När dom käkat färdigt åkte vi tillbaka och städade eller ah.. jag kollade mest på eftersom Joel var lite taskig ><. Men duktiga var dom som städade upp allt ! ;)

Sedan bar det av till systemet å vidare hem till Joel's mamma! Där vi var en liten stund, trevlig pratstund hade vi också! Haha. När Joel & Sebbe skulle lämna mig vid bussen så följde polisen efter...! HAHA så klockrent, men självklart så hände det inget ^^.



Kommentera här ♥♥
Postat av: Emma

Härligt!

Tur vi inte kom och förstörde stämningen ;-)



va mamma oxå hemma?? Nice :-)

2011-02-19 @ 16:41:01

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0