Kallt som satan!

Hellu! :)

Kom hem för snart 2 timmar sedan!

I fredags så åkte jag till Stenungsund och mötte Mone! Vi gick runt och kollade kläder, hittade ett par svinläckra jeans,  tyvärr har jag ingen bild på dom! Men tur hade hon iallafall! :) Efter vi vart där ett tag så åkte vi hem till henne & Jonny! Vi tjötade, åt lite mat, kollade på Dr Dolittle 4, snackade ännu mer skit och hade skojj! Tjötade lite i telefon med finaste med! :)

Imorse kom min lille pojk å hämtade mig hos Mone, då åkte vi till Grindsby sjön! När vi kom dit var det inte så mycket folk som körde på isen. Det var kul att Emma & Andreas var där när vi kom dit! :)


(Jag & Joel i bakgrunden hehehe)
Vill ju inte ta någon annans bilder så får skippa det ^^hehe! :)

Efter en stund kom det fler å fler kända människor dit. Det var kul att kolla, men det blev så kallt, att det blev jobbigt. Men var där i några timmar med min finaste. Han har lite knasiga kompisar! ;D hehe

Efter att vi vart där i flera timmar och frysit rumpan av mig så åkte vi hem till Joel, hann vara där en liten stund innan jag skulle hem! Fick köpt en cola iallafall UNDERBART! :D

Nu sitter jag i soffan med mina systrar å kollar melodifestivalen... den suger! Men Murta måste vara glad eftersom Lasse Stefans är med, eller ah dansband då.. Usch det är så hemskt! hehe

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0