Vet ni hur kaniner låter??

Emma & Andreas kom hit och gjorde kvällen väldigt bra måste jag säga! :) Jag har lärt mig väldigt mycket nya saker! haha. Dom lärde min lillebror (2), Att kaniner låter "brrrrrrr" .. HAHA. Vi tjockade oss med go pizza och tjötade om mycket trevliga grejer! :).



Precis när dom kom hit så fick jag samtal ifrån finaste, han ska lära mig att åka snowboard, haha lycka till med det säger jag bara! Usch vad hemskt, jag avskyr snö och har jättedålig balans... hur ska detta sluta? XD



Allt jag kan göra nu är att fördriva tiden så mycket som det bara går så att söndagen känns närmre! Jag längtar så himla mycket måste jag säga! Ååh...

Nu blire att kolla film! Hoppas ni haft en bra kväll, det har iallafall jag! :) PUSS

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0