Yesterday you told me 'bout the blue blue sky

Up, up in the blue blue sky. Jag vill ha vår, men framförallt sommar med det underbara vädret. Så man kan sitta vid vattnet på en klippa/ett berg och kolla på solnedgången med dom man tycker om. Alla dessa grillkvällar, alla goa dagar på sommaren helt enkelt. Då man umgås med dom som man har nära hjärtat. Då man roar sig som mest! Förra sommaren var riktigt bra. Men jag hoppas på att denna sommaren blir ännu bättre! Jag tror det kommer bli en kul sommar iallafall!

Denna sommaren vill jag verkligen umgås med alla goa människor som jag inte haft möjlighet att träffa så ofta, även en tjej som jag tjötat med sedan jag var 10 eller något som jag fortfarande inte träffat, borde bli dags för det nu!

Sedan så hade jag tänkt att hitta på roliga saker hela tiden!

Ska försöka bli av med min vattenfobi, så ska bada mycket, även sola en del!! Så man slipper vara vitare än vitast!

Och så himla mycket mer! höhö

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0