Dagens bloggar..

Det är jävligt synd att man inte får ha bloggen för sig själv längre! Att man ska rätta sig efter alla andra. Visst när jag skaffade blogg första gången, så ville jag bli storbloggare som Kissie typ. Men nu vill jag inte det, jag vill bara kunna skriva av mig. Som en riktigt dagbok liksom, jag har många dagböcker..

Skrev väldigt mycket när jag var lite yngre. Jag skrev om allt från killar, kompisar till jag vet inte vad.. Står allt möjligt i dom böckerna! Nästan så att man skulle rotat fram dom ur alla flyttkartonger så man kan luta sig tillbaka och läsa. Det kan faktiskt vara riktigt kul.

Jag skriver ju här för att jag sedan skall kunna gå tillbaka och se vad jag vart med om och liknande saker. Kan också vara kul att läsa om. Det är ju inte för någon annan jag skriver, om det inte är något speciellt då vill säga.




Måste dock vara upp minst en timma till... ska snacka med en viss person... Usch jag är riktigt jävla nervös!:( Aja ska försöka hålla mig vaken! puss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0