Fuck.

Jag kommer aldrig duga för dig. Jag kommer aldrig nå upp till din nivå även hur mycket jag än försöker. Jag vill verkligen kunna vara med dig, jag försöker att vara mig själv, men jag är rädd att jag inte duger för dig. Jag är säker på att jag inte duger, jag vet inte vad jag ska göra. Men man ska ju tydligen vara sig själv.. Men jag vet inte. När jag är med dig så känns det så bra, när du åker härifrån blir det så tomt och då blire nästan jobbigt. Saknar dig & du förlåt för igår.



Åh vet inte vad det är med mig just nu... Min kompis såg dig nyss, du hör inte av dig... Jag blir så sur för inga kläder sitter bra på mig, jag kan inte lyssna på musik för jag blir nästan förbannad... Jag har lust att kasta datorn i väggen... Men jag vet att det inte är värt det. Jag vet inte vad som händer med mig. Detta är jobbigt!

Kommentera här ♥♥
Postat av: Shorty&Myzan

tror att du kanske börjar tycka om någon ? <3

2011-01-21 @ 17:34:06
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0