Just the way you are

När jag ser på dig så blir jag så glad, jag blir varm i hela kroppen. När du tittar mig i ögonen kan jag inte låta bli att le. Du är så söt så att man nästan dör. Jag struntar i vad alla andra tycker, mina känslor skall ingen annan styra över. Du är en otroligt skön kompis, efter varje gång vi träffats så vill jag att du skall komma tillbaka igen. Det hade vart bra om klockan slutat ticka när jag var med dig, för då hade jag spenderat ännu mer tid med dig, det är det jag verkligen vill. Jag trivs så bra i ditt sällskap, vi skrattar åt varandras skämt, ibland känns det som om du är synsk, som om du vet vad jag ska säga eller göra. Det där pirret i magen var längesedan jag kände.. Det kändes bra att känna det nu. För allt med dig verkar vara hur bra som helst, men jag har väl inte sett dina mindre bra sidor ännu antar jag, eftersom ingen är perfekt, inte ens jag, så en vacker dag kanske jag får vara med om det. Tack för att jag fått lära känna dig, tack för att jag fått känna det som jag gör och tack för alla stunder. När jag helst vill falla i sär eller bara vara på dåligt humör så snackar jag med dig så blir jag som en solstråle. Ännu en gång tack. Du betyder otroligt mycket hjärtat! <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0