Lite fakta om mig!

Hellu! Tänkte berätta lite om mig själv, lite kul för andra att veta lite, istället för att gå bak jättelångt i min blogg!

Jag är en ganska glad tjej på snart 18 år. Går andra året på Plusgymnasiet i Uddevalla, Handel då såklart!
Jag är uppväxt på Sveriges 3 största ö, alltså Orust. Men i somras flyttade vi över till Tjörn. Bor med min mamma och mina syskon bor här varannan vecka. Saknar det lite, finns så mycket som jag inte kan göra längre, nu när man bor i lägenhet.

Jag är en ganska blyg tjej, dock ingen som tror mig eftersom jag pratar för mycket när jag känner mig trygg. Jag har ingen pojkvän/flickvän och det är väldigt skönt, för jag gillar att njuta av att vara singel.

Jag älskar att umgås med mina vänner och ha skojj, men det gör nog dom flesta. Jag är inte som så många andra angående mode, jag har en egen stil, acceptera mig för den jag är. Jag vill inte låtsas vara någon annan. Jag kan vara väldigt egenkär ibland, jag kan stå och titta i en spegel och säga att jag är snygg och liknande. Men det är bara ibland. Hehe

Jag har ganska många fobier! Jag är rädd för vatten, kan alltså inte bada på sommaren, livrädd för att åka båt, men gör det ändå. Skulle aldrig våga hoppa från hopptorn eller dyka. Duscha klarar jag av och vatten dricker jag nästan hela tiden. Hehe.

Jag har fobi för fötter, tror det har med att min lillebror hade så mycket vårtor på fötterna när vi var små och för att min farbror blev av med sin nagel på tån. Usch så äckligt.. Kan därför inte pilla på andras fötter, bara med strumpor på men det är knappt.

Jag har fobi för blod och köttsår... Det är så himla äckligt så jag spyr ><... Det är

Jag älskar mina vänner och min familj! Jag är en djur människa, har alltid älskat djur. Jag älskar sommaren, avskyr vintern för det är så kallt. Mina framtidsplaner är att flytta till Miami... mer än så har jag inte kommit på än, men det kommer nog! Puss


Kommentera här ♥♥
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Nice blogg :) <3

2011-01-27 @ 22:07:22
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: anna

Ska du flytta till Miami. Nice. Säg till när, jag kanske flyttar med dej, om jag får!!!


Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0