Nyår del 2

Bilderna är verkligen inte i ordning!



John & Challe vid "baren"




Challe & andreas spelar Wii!




Andreas, jag & Murta chillar i soffan efter vi vart ute och skjutit raketer!



Haha lilla John då xD



Strike a pose!



Jag och Murta bråkade lite om musiken som spelades!



Vi blev inte mindre sams heller ><



Paparazzi!



Här fortsätter bråket en aning ><



YES JAG VANN! :D



Sötnosarna! :D

nyår

Mina favorit tjejer! <3



Smälla raketer!



Me and my Fjoritz <3



Jag, Sofia & Carl är ute och fryser rumpan av oss!



Charmigt av Challe & Malin! ;D



Malin är lätt finast! :D



Haha, jävlas lagom när jag dricker ><



Jag & John igen :D



John ännu en gång xD



Fyrverkerier!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0