Byebye 2010... Welcome 2011

Heeej cuties! :D

Kom hem runt tolv idag bara så ni vet, har grejat lite med bilderna & tagit bort några, tjötat med Emma & Andreas samt ätit lite kyckling! :D

Så lite bilder får ni allt se, blir mer när min lover Malin har skickat sina bilder!


Först så får ni se mig då;) HÖHÖ... Lite egobilder är alltid lite roligt!




Strike a pose BITCH!

John & Charles stod och chillade vid deras "bar" ><... Haha En stund senare var hela killigan där ><.


Andreas & Malin.. ;o

Me and my lover Maliiin <3

Största mesen av alla! Bråkade några gånger med lilla Murta.. Inte lätt när han startar dansbandspotify! Bara han som ville lyssna på sin skit musik! ;D Jag fick springa och hindra honom flera gånger. Men här så leker jag & Malin paparazzi! Haha så kuuuul! :D

Sedan blir han sur på mig och lägger sig på soffan ><

Här är nästan alla människor! ;D Förutom mig & Murta, fast han låg fortfarande kvar i soffan xD

Mouhahaha jag älskar att jävlas (a)

Här har vi Wii proffset! :D haha

Murta, ännu än gång ><.. Han gav sig inte ;o.
Så vi andra gick ut och satte oss i köket, så att han kunde göra det som han tyckte var allra viktigast just denna afton!

Han satte sig och kollade på Hockey! Sverige - Canada.. tönt är han! :D

Folket i köket denna trevliga afton! :D

Asså denna bilden är så jävla scary! Jag börjar nästan tro att Andreas är en vampyr! XD

GAPA STORT!!

Malins dricka! ;D HAHAH kunde vart iaf xD

Såå vackert! :D
Efter en stund kom Murta in till oss i köket!
Så tjötade vi en bra stund.. Sedan så var klockan snart 00.00

Vi bestämde oss för att gå ut och smälla raketer som alla andra!

Haha två stycken John! ;D Det vore något! Haha :D

Det var så himla kallt ute, det blåste som f*n! Haha. Fick ju låna ett par handskar/vantar.. vad det nu var..
men jag överlevde ändå! ;D  Me and myyyy Malin <3

Nyårskyssen! - Sofia & Carl! :D

Malin, Sofia & Jag! Det var bara vi tre tjejer, men det räckte ju gott och väl! :D

Murta goes "åka kana ner för berget" Fan vad han tjatade om att åka!

Vi slutar det hela med en bild på John & fyrverkerierna! ;D

Jag hade en jättebra stund med mina kära vänner! Måste absolut göras om! :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0