Inte alls kul!

Inte alls okej! Jag erkänner, jag tänkte inte.. Jag rusade in i nya grejer för att glömma det som hänt tidigare. Jag har gjort det "misstaget" förut. Jag ville slippa att känna den smärtan.

Jag vet att jag behandlade dig jävligt fel, men du behandlade mig inte så jävla bra heller. Men i slutändan blir det väl lika antar jag. I nuläget vill jag inte prata med dig, tror inte att du vill prata med mig heller. Vi har sårat varandra tillräckligt... i framtiden kan vi kanske snacka? Hmm.. aja får se på det iallafall.

Igår kunde jag inte hålla varken känslorna eller tårarna inne... Tyvärr fick några reda på detta.. Usch och fy. Jobbig kväll igår, denna dagen började ju inte direkt bra.. får hoppas att det bli bättre sedan!


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0