Vattenkrig!!

Haha en riktigt rolig kväll har jag haft! Umgicks med min älskade Joel (a) hehe. Vi kollade klart på Toy Story 3, eftersom en viss person somnade när vi kollade på den i lördags. Efter det blev vi uttråkade så vi gick ner och kollade på tv istället, blev Shear Genius, vilket Joel inte uppskattade så en stund senare var det LA Ink!

När vi kollat klart på LA Ink och TimeOut börjat gick vi ut i köket, för att Joel skulle röka. Då fick jag för mig att jag skulle hälla vatten över Joel, men det blev bara några droppar, vilket jag ångrade sedan! Det var då vattenkriget startade!! Det slutade med att jag var genomblöt... Haha.. men kul hade vi! Tack för en trevlig kväll & tack för denna veckan! PUSS<3


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0