Haha dessa människor!!!!

Hemma efter en väldigt rolig stund i Stenungsund! Träffade Jonathan, vi tjötade om allt och ingenting! Gjorde som vi brukar, slösa pengar.. fick bli cola & choklad.. vi syndar! (a) men gott vare! :D Vi skrattade åt massa människor, mogna som vi är ! xD



Haha den var fail!! inte ens delad.. xD



Men det roligaste var nog när vi satte oss vid bussen, då kom en packad kille och satte sig brevid oss, han bodde på Tjörn. Mega social.. väldigt roligt att lyssna på honom. Haha När jag gick på bussen för att åka hem så var han bara tvungen att sätta sig brevid mig.. Han bara tjötade, riktigt trevlig. Så lovade jag honom att adda honom på fb, men han sa inte sitt namn så tydligt... men jag fann honom ändå! haha =)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0