Hemma igen!!

Helluu!! Att man kan bli så glad av vissa låtar! Sitter och lyssnar på radion, så kom min låt upp.. Känns bra! Kom hem för en timma sedan, har bara ätit, skickat lite olika mejl och gosat med bebisarna! =)

Om en stund kommer mamma hem med mina syskon. Hon är på deras avslutning just nu! =)

Jag är på världens festhumör, fast det enda jag har att dricka hemma just nu är saft! haha men jag kommer väl umgås med mina syskon sen! =)

I fredags så åkte jag hem till min pojk, överraskade honom! Sedan åkte vi hem till Daniel & Thea, hade filmkväll! kollade kungfu panda 2 och White Elephanth eller vad den hette.

Sedan så umgicks jag med Thea på lördagen, gosade med Sally. Gjorde inte så mycket mer, tog det mest lugnt. Så jag & Thea åkte till Torp! :D Efter det åkte jag hem till min pojk!

PÅ kvällen var det ju Rockabillykväll Lane loge, så tillslut gick vi bort dit, träffade min biologiska pappa där. Sedan så träffade jag mamma, vi stod och tjötade en del. Erik var jättefull! Haha stackarn! ;D

På söndagen så satt jag och gjorde ingenting, Erik var jättebakis... så honom gick knappt att snacka med. Men efter några timmar så kom Elias dit, då reste han sig iallafall upp.. Det slutade med att vi la oss och kollade film.


!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0