Jobbig natt!!

Igår när jag skulle lägga mig så var det alldeles för varmt, så jag öppnade fönstret. Men gjorde det någon skillnad? Nope.

Efter jag legat å vridigt å vändigt..  så vaknar katten och sätter sig och äter sitt torrfoder...  (Fått ha småttingarna här sålänge för att mina syskon inte ska leka med dom). Efter det så sätter hon sig och skiter i kattlådan.. fyfan vad det stank!! Jag låg en bra stund och höll för näsan, men tillslut stod jag inte ut.. Då tog jag ut kattlådan.

När jag väl kom tillbaka och hade försökt vädra ut.. så la jag mig tillbaka i sängen.. Då ser jag att det börjar åska, kul liksom!!

Efter det sov jag iallafall, men varmt har det vart!!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0