konstig dröm

Hej! Drömde värsta skumma drömmen. Jag och min familj var i vårt gamla hus. Helt plötsligt var det över 1 meter snö. Mina syskon var ute och lekte. Det var några maffia snubbar uppe på vårt berg. I nästa sekund går jag ut och skyfflar snö, i sandaler Och tröja. Borde vart kallt, kunde känna när jag trampade I snön. Sedan dom maffia snubbarna, de var tattuerade. Det var två tjejer som vart där uppe och skjutit av Snoppen på en kille för han skulle döda dom eftersom Dom hade tjuvlyssnat. Sen Så var deras hund tydligen Död. Tillbaka till huset. Jag kom in och fick reda på att jag Inte skulle kunna jobba på måndag. Det snöade i juni... hallå eller?! Sen Så kommer jag inte ihåg något mer. Då började En ny dröm :)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0