Åh underbara känsla, stanna kvar! <3

Det är underbart när man verkligen inser hur mycket man tycker om någon. Att man blir alldeles varm i kroppen och känner sig lycklig. Den stora glädjen och känslan är underbar.

Jag vill inte vara utan honom en enda sekund, men om jag inte vart det, så hade jag aldrig kunnat sakna honom och bli så glad när jag ser honom. Du är för himla bra, nu är vi ett. Och det är det bästa som hänt. Jag tycker om dig så himla mycket, jag längtar efter dig hjärtat!

Jag är glad att jag kan kalla dig för min, Joel Niklasson. <3



Har ju inga bilder på Joel som han vill att jag lägger upp, men det ska snart fixas (a)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0