Är det rätt att mörda sina gamla exfruar?

Åkte hem till mitt hjärta igår!:)

Fast på vägen dit fick jag träffa Sofia! Det var väldigt kul att se henne! :)

Sedan åkte jag med Joel & David upp till garaget där dom hjälpte Sebbe med en folkracebil... Eller vad dom nu gjorde. Efter vi vart där så åkte vi hem till Joel & Sebbe.

Emma & Andreas kom och hälsade på en stund, fick tjötat lite grann... Senare på kvällen så kom lite folk dit så vart det fest. Sköna människor var där !:)

Jag tycker det var kul att Joel halsade en halv Morgan.. haha.. kan var rätt borta efter det ><. Tack till Sebbe som lånade ut sin säng till mig så jag slapp sova med Joel som antagligen skulle spy.. Men han somnade nästan samma sekund som han la sig i sängen ><.

Idag låg vi bara och drog oss i sängen.. varken jag eller Joel orkade gå upp. Men så kom Emma dit en stund :).

Någon timma senare så kommer Sebbe hem & då startade han sitt Sims 3 ... Jag satt och berättade hur jag brukade döda mina gubbar... Det slutade med att han skulle döda sin fru för att hon var så gammal. Orkar inte gå in på allt.. Men kul var det! haha :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0