Fortfarande ljust!

Borde plugga, men har ingen lust till det. Räcker väl att jag gick till skolan idag? Alla lärare jag hade idag hade saknat mig! Kul att höra.

Men det är äntligen dags för mig att skärpa mig. Nu har jag motivationen tillbaka av någon konstig anledning. Jag tror allt kommer bli så bra! Jag ser ljust på saker och ting, konstigt nog gör jag det just nu efter alla omständigheter. Men det var bäst så och allting kommer bli så himla mycket bättre sedan! Jag är faktiskt rätt så glad att jag redan idag fixat en hel del med skolan som har oroat mig så! Hoppas verkligen att det går vägen!

Musik på högsta volym som gäller!!


Får se om det kommer något bättre på tv sedan, klockan är snart 7 och det är fortfarande ljust ute.. Känns bra, man kan tro att klockan snart är 4 eller nått. Våren är här trottsallt!:)

Kommentera här ♥♥
Postat av: anna

hejsan på dej.... jag gillar det du skriver,... du får mej att småle... tack.. ha de så bra du kan!!!

2011-03-28 @ 19:20:39

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0