Gårdagen...

Söndag.

Då åkte vi till isen, solen sken och det var rätt så varmt ändå. Så jag stod där och kollade på när grabbarna körde på isen.

Efter några timmar där så åkte vi hem till en av Joel's kompisar.. Där dom satt med shorts & tshirt inomhus! Haha såg lite kul ut, men det vart ju varmt där inne så! :) När vi vart där en liten stund och Joel inte lyckats med att få ihop en grej så åkte vi därifrån. Hem till hans mor igen!

Sedan in i affären å köpte lite mat. Och sedan hem till mig!

När vi kom hem till mig så lagade vi tacos tillsammans! Myspys! Så där satt vi och åt sedan, med min lillebror Sebastian på 2 år. Han satt där och tyckte att han kunde äta upp alla äpplen! :( haha



Efter det så snackade vi bara och gick å la oss.

Helgen vart ju helt okej måste jag ju säga. Den kunde vart bättre, men vi får väl se nästa helg! :)



Måste även ta mig till skolan på onsdag! Så jag ska sätta mig och plugga lite nu! Puss på er!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0