Jag vill bo i ett hus.

Funderar på att åka ut till Orust någon dag. Skulle vara kul att åka till vårt hus. Ta lite kort i vår trägård, mitt gamla rum... osv.

Jag saknar det huset, bodde där i 10 eller 11 år tror jag. Helt sjukt... Visst det är skönt att komma därifrån.. men samtidigt vill jag tillbaka. Det är så jobbigt där jag bor nu... får ingen egen space och det är jobbigt... Innan kunde man göra vad man ville och ingen brydde sig eller märkte något. Men nu kan jag knappt resa mig ur sängen och folk ser mig..

Jag längtar till jag flyttar till ett hus igen. Ingen dum lägenhet utan ett hus... Ett stort fint hus och en stor trägård och inte massa jobbiga grannar, dessutom får det inte vara mitt ute i skogen heller.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0