Nu är det extremt!!

Sminkade mig lite & satte upp håret, blev ju rätt okey ändå. Ska duscha ikväll så tänkte att jag kunde göra mig lite snygg och slippa gå runt och känna mig sleten hemma! ;O




Funderar på att gå ut och sätta mig i solen, men det blåser säkert kallt :(... Kanske borde äta något med, åt bara en gång igår.. det var på morgonen. Sedan åt jag inget mer..

Idag åt jag några digestive iaf.. Inte många, tyvärr. Jag tryckte ut magen allt vad jag kunde förut men det gick inte alls :/. Jag har verkligen inget sug efter mat. Nu är det extremt. Jag kan gå flera timmar utan mat.. Men detta är bara jobbigt. Jag är ju hungrig.. men jag skulle bara spy om jag åt nått. Känner att tanken av mat gör mig illamående. Vet inte vad jag ska äta heller, finns ingenting som lockar :/ .

Får hoppas att mamma & jag får köpt någon mat som lockar mig sedan iallafall.. så jag får i mig någon mat idag :/.

Hoppas alla andra fått/får en solig dag! :)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0