Så skojj....

lördagen så skulle vi till isen. Men var tvungen att fixa däcken på bilen först.. Det tog en jäkla stund! Jag stod och kollade på medan dom grejade. Men jag blev alldeles blå och hade jätteont i händerna så jag gick iväg till tappen ( det var sol där). Så jag tinades upp lite hehe.



Efter två timmar där, så drog vi till isen!

När vi vart på isen så träffade jag min PYSSLING!!! Underbar att träffa henne och snacka massa skit! :D Vi kollade på när dom andra körde på isen, jag vågade inte följa med! haha.

Efter vi vart på isen så blev lille Joel hungrig.. så vi drog till Ferrari där han fick en kebabpizza utan kebab! Haha fail av dom.. ! ;D Jag fick träffat Olle's mamma & lillebror där inne! Hade inte träffat dom på evigheter så det var kul! :D

Vi åkte hem till Joel's mor så att han kunde duscha lite, han var väldigt skitig! Joel's bror skulle iväg på Wester'n fest, så han & hans kompisar satt i köket... haha dom såg rätt roliga ut måste jag bara säga!

När Joel var klar så drog vi hem till honom. Där vi satt & degade tills Sebbe kom dit med sin bror & hans kompis.. En stund senare kommer en del folk dit & då blev det feeest! Det vart så segt! Jag var inte på fest humör alls efter det som hände i fredags. Så jag vart rätt tråkig av mig, haha.


Nästa gång jag sover hemma hos dom skall jag ha med mig öronproppar! Så mycket som Joel snarkade! haha


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0